Σεροτονίνη: 7 τροφές που ανεβάζουν τη διάθεση

Η σεροτονίνη θεωρείται  ως η ορμόνη της  ευτυχίας και αυτό, γιατί όταν υπάρχει σε ικανοποιητικό ποσοστό στον οργανισμό μας, ρυθμίζει και βελτιώνει τη διάθεσή μας και προλαμβάνει την κατάθλιψη.

Η πολύτιμη αυτή πρωτεϊνη( με βασικό δομικό συστατικό της την τρυπτοφάνη) λειτουργεί και ως νευροδιαβιβαστής του εγκεφάλου μας  και μια πιθανή έλλειψή της, προκαλεί άγχος, θυμό , ημικρανίες, διπολική διαταραχή και κατάθλιψη.

   Μπορεί να προκαλέσουν έκκρισή της στον οργανισμό μας κάποιες τροφές , ένας μακρύς περίπατος, ένα ζεστό ντουζ, ο ήλιος αλλά και τα αθλήματα υψηλής έντασης.

Εκτός του ότι μας χαλαρώνει και μας ηρεμεί, η σεροτονίνη, είναι πολύ σημαντική για τη ρύθμιση του βάρους μας, αυξάνει τη θερμοκρασία του σώματός μας καθώς και τη διάθεσή σας για επικοινωνία, σεξ και ύπνο.

7 τροφές με σεροτονίνη είναι:

  1. Μπανάνα
  2. Ακτινίδια
  3. Δαμάσκηνα
  4. Καρύδια πεκάν
  5. Καρύδια
  6. Ανανάς
  7. Ντομάτες

 

Γνωρίζουμε ότι  θα προτιμούσατε να είναι κάποιο μεγάλο κομμάτι κέικ, η κάποια πάστα, ή κάτι άλλο τέλος πάντων, κυρίως ανθυγιεινής προελεύσεως, όμως καλό είναι να ξέρετ,ε ότι ναι μεν κάποιες από τις αγαπημένες μας τροφές (σοκολάτες, πατατάκια κτλ) μας προσφέρουν άμεση ευχαρίστηση, όμως το αίσθημα υποχωρεί επίσης άμεσα και επιπλέον, μακροπρόθεσμα, επηρεάζουν αρνητικά την υγεία μας. Οπότε σαν μια τελευταία συμβουλή, θα σας λέγαμε να αποφεύγετε τις επεξεργασμένες τροφές και να στραφείτε στα φυσικά προϊόντα, χωρίς επιπλέον πρόσθετα και συντηρητικά.

 

ΣΑΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ ΟΙ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΜΑΣ;

Προγραμματίσετε τη συνεδρία σας, μιλήστε μας για τις ανάγκες σας και θα σας δείξουμε τον τρόπο!
Decorative Image 1 Decorative Image 2 Decorative Image 3 Decorative Image 4
Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώσουμε την εμπειρία σας στον ιστότοπό μας. Με την περιήγηση σε αυτόν τον ιστότοπο, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies από εμάς.