Μάθε την θρεπτική αξία του λιναρόσπορου

Ο λιναρόσπορος είναι πλούσιος σε αντιοξειδωτικά, απομακρύνοντας έτσι τις ελεύθερες ρίζες από τον οργανισμό. Οι σπόροι του λιναριού είναι πλούσιοι σε φυτικές ίνες, με ισχυρή αντικαρκινική δράση. Η αντικαρκινική δράση οφείλεται στις λιγνάνες οι οποίες δεν επιτρέπουν την λειτουργία ενζύμων που βοηθούν στον σχηματισμό ελεύθερων ριζών και  εμπλέκονται στο σχηματισμό των καρκινικών όγκων.

Η υψηλή του περιεκτικότητα σε διαλυτές και αδιάλυτες ίνες που διαλύονται με το νερό, συντελούν στην πτώση της χοληστερίνης και των επιπέδων της γλυκόζης στο αίμα, ενώ παράλληλα βοηθούν στην επίλυση του προβλήματος της δυσκοιλιότητας. Ένα κουταλάκι λιναρόσπορου περιέχει 8 γραμμάρια φυτικές ίνες, έτσι καλό θα ήταν να το εντάξετε στην διατροφή σας σταδιακά για να αποφύγετε τυχόν πρηξίματα.

Αποτελεί εξαιρετική πηγή  ω-3 λιπαρών οξέων, τα οποία δρουν προστατευτικά  στην υγεία της καρδιάς. Ωστόσο άλλα τα ω-3 λιπαρά οξέα που παίρνουμε από τα ψάρια και αλλά τα λιπαρά από τον λιναρόσπορο. Συνεπώς είναι καλό να υπάρχει μια ποικιλία στην διατροφή.

Συντελεί στην απώλεια βάρους καθώς διατηρούν την αίσθηση της ικανοποίησης της πείνας, αφήνοντας την αίσθηση ότι είμαστε χορτάτοι.

Ο λιναρόσπορος, διατηρεί τα επίπεδα του ζαχάρου στο αίμα σταθερά προφυλάσσοντας από τον Σακχαρώδη διαβήτη τύπου 2.

Η αντιφλεγμονώδης δράση του λιναρόσπορου, έχει αποτελέσματα και στην υγεία της επιδερμίδας.

Αν και οι σχετικές έρευνες είναι σπάνιες, καλό είναι να αποφεύγεται η κατανάλωση λιναρόσπορου κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης, εξαιτίας των λιγνανών που δρουν σαν φυσικά οιστρογόνα.

ΣΑΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ ΟΙ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΜΑΣ;

Προγραμματίσετε τη συνεδρία σας, μιλήστε μας για τις ανάγκες σας και θα σας δείξουμε τον τρόπο!
Decorative Image 1 Decorative Image 2 Decorative Image 3 Decorative Image 4
Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώσουμε την εμπειρία σας στον ιστότοπό μας. Με την περιήγηση σε αυτόν τον ιστότοπο, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies από εμάς.